Loppukäyttäjäpalvelut

Pidämme yrityksesi ohjelmistot sekä sovellukset kunnossa ja ajan tasalla. Lisäksi ratkomme ongelmat jo ennen niiden ilmenemistä.

Mitattu SLA ja NPS – jos epäonnistumme, et maksa

Asiakaspalveluportaali

24/7-käyttöoikeus ja reaaliaikainen yritystason raportointi.

Tapausten lähetys, tuotteiden tilaus, ohjelmistot ja käyttöoikeudet.

Pyyntöjen, tapahtumien, omaisuuden ja lisenssien seuranta.

Työntekijöiden urakaareen liittyvien asioiden hallinta.

Keskustelu Service Desk -tukipalvelun kanssa.

Laitehallinta

Varmistamme, että hallittavat laitteet tarjoavat käyttäjille kaikki töihin tarvittavat resurssit ja suojaavat samalla tietoturvariskeiltä.

Käytössä olevasta ohjelmistosta, laitteesta ja käyttöjärjestelmästä riippuen Service Desk -asiantuntijamme voivat suorittaa muun muassa seuraavanlaisia toimintoja:

  • alustaminen (vain macOS)
  • laitteen paikannus (vain iOS)
  • Kadonnut-tila (vain iOS)
  • Androidin etäkäyttö
  • etälukitseminen
  • salasanan nollaus
  • uudelleenkäynnistys (vain Windows)
  • tyhjentäminen

Omaisuusluettelo

Kaikki tietokoneet, palvelimet ja mobiililaitteet kirjataan omaisuusluetteloon. Tallennetuissa tiedoissa näkyvät esimerkiksi laitemallit, laitteistotiedot, asennetut ohjelmistot ja akun toimivuus.

Tietoja voidaan täydentää leasingpäivämäärillä, maksuaikatauluilla, vakuutustiedoilla ja monilla muilla muista järjestelmistä saatavilla datapisteillä.

Service desk

Huolehdimme yrityksestäsi. Service Desk tarjoaa yhden yhteyspisteen kaikkia palvelupyyntöjä ja tapahtumia varten. Service Desk vastaanottaa ja arvioi kaikki pyynnöt ja joko ratkaisee ne heti tai lähettää ne eteenpäin asiantuntijatiimillemme.

Service Desk hallitsee pyyntöjä ITIL- ja IT-palvelunhallinnan työkalujen avulla.

Ota yhteyttä Service Deskiin, niin tiedät, että asia on hoidossa.

Servicedesk klo 8-17
servicedesk@starit.fi
+358 9 4257 8220

Tuki

Etätuki

Service Desk ja asiantuntijamme tukevat käyttäjiä etätukiohjelmiston avulla. Suojattu pääsy vain luvalla, ja loppukäyttäjä voi sulkea istunnon milloin tahansa.

Lähituki

Apua paikan päällä: ongelmanratkaisua, koulutusta, asennusta tai IT-tukea – sinä tilaat, me teemme. Asiantuntijoiltamme voi saada lähitukea yhtenä päivänä viikossa tai useammin.

Ota yhteyttä myyntiin